Sponsor bel marathon #GivingTuesdayNL – 3 december 2019

#GivingTuesdayNL

Ook Huis aan het Water doet mee aan #GivingTuesdayNL!

Op dinsdag 3 december 2019 vind de eerste editie van GivingTuesdayNL plaats. #GivingTuesday is een wereldwijde dag van goed doen, vrijgevigheid en solidariteit. Het wordt gevierd op de eerste dinsdag na Thanksgiving en markeert het begin van het traditionele geefseizoen.
GivingTuesday biedt een platform voor iedereen om geld, goederen, tijd en talenten te geven onder het motto Geef en doe goed!
Op en rond GivingTuesday willen wij een bedrag van €30.000,- inzamelen voor de stichting.
Stichting MOC Huis aan het Water is een huis voor kwaliteit van leven met en na kanker. Er komen ruim 150 mensen wekelijks naar huis aan het water, zij werken aan hun conditie, krijgen hulp en advies over werk, financiën en/of psychologische ondersteuning. Daarnaast kunnen mensen meedoen met een(re)creatieve activiteit en even op adem komen met een kop koffie
De stichting is vrijwel volledig afhankelijke van fondsen, sponsoring en donaties en daarom zorgt elke donatie ervoor dat wij er kunnen zijn voor de mensen die te maken hebben met kanker.
Huis aan het Water organiseert voor GivingTuesday een belmarathon. Bij deze marathon komen 10 deelnemers bij elkaar en gaan op dinsdag 3 december 2019 bellen naar hun netwerk en op die manier proberen zoveel mogelijk geld binnen te halen voor onze stichting. Dit doen zij in een tijdsbestek van 4 uur en wie daarin het meeste geld ophaalt wordt zo fundraiser 2019!
Ondersteun jij onze 10 deelnemers om dit bedrag op te halen? Klik dan op de doneer button !

Uw gift maakt een wereld van verschil!

Doneer nu

Link voor de deelnermers:

Deelnemers sponsor bel marathon #GivingTuesdayNL – 3 december 2019