“Ik prijs mij gelukkig dat ik gezond ben. Daarnaast heb ik in materiële zin alles wat een normaal leven nodig heeft. We leven al in zo’n enorme consumptie maatschappij. Daarom is het goed om eens stil te staan bij je medemens.”

Met uw bijdrage kunnen wij het verschil maken tussen overleven naar Leven met en na kanker. Huis aan het Water is een plek waar elk mens met kanker en zijn of haar naasten, ongeacht leeftijd, ziektefase, prognose of stadium van het ziekteproces, terecht kan. Bij ons kunnen mensen werken aan hun conditie, informatie vinden, mee doen met diverse lotgenoten activiteiten, professionele hulp krijgen en bovenal een luisterend oor vinden. Huis aan het Water is een Stichting zonder winstoogmerk die mensen met kanker en hun naasten mogelijkheden biedt om te leren leven vanuit een veranderd perspectief. Hierbij is uw steun onontbeerlijk.

Dank zij uw steun kunnen we mensen helpen hun eigen weg te vinden om met de ziekte om te gaan in een warme en gastvrije omgeving met een prachtig uitzicht over de Gouwzee.

Doneren

Huis aan het Water draait voor een groot deel op giften die we ontvangen van mensen en organisaties die zich betrokken voelen bij Huis aan het Water en ons een warm hart toedragen.Wij waarderen deze vrijgevigheid ten zeerste.

Kom in actie

Acties organiseren voor het goede doel samen met collega’s en vrienden geeft naast dat het leuk is ook nog eens voldoening en het verbindt.

Word vrijwilliger

Wilt u zich inzetten voor een ander? Bij Huis aan het Water zijn bijna tachtig enthousiaste vrijwilligers actief. Samen bieden we de bezoekers een warm welkom. We kunnen uw hulp goed gebruiken.

Voortleven door te geven

Wilt u Huis aan het Water opnemen in uw testament? Of wilt u een uitvaartcollecte organiseren met Huis aan het Water als goed doel?

Wist u dat u ons ook kunt helpen zonder dat het u zelf iets kost?

Klik op één van onderstaande links en kijk wat de mogelijkheden zijn.