Vrijwilligers zijn de spil van onze organisatie. Bij Huis aan het Water zijn zo’n 70 vrijwilligers actief die ervoor zorgen dat de gasten zich welkom voelen en dat de organisatie draait. zonder hen zou er geen Huis aan het Water zijn. Wij zijn regelmatig op zoek naar enthousiaste vrijwilligers, die zich direct of indirect voor onze gasten willen inzetten. Mensen die goed kunnen samenwerken, zich betrokken voelen, goed kunnen luisteren, pragmatisch zijn, zelfstandig, flexibel en initiatiefrijk zijn.

Help je ons een handje mee?

Heb je nog wat tijd over? En wil je iets nuttigs doen voor mensen met kanker? Kom ons helpen met jouw talent?

• Gastvrouw/gastheerschap zit in je genen.
  • Misschien ben je goed in Social Media?
  • Ben je een goed netwerker en ken je veel mensen in Waterland?
  • Bezit jij organisatietalent?
  • Zijn cijfertjes helemaal jouw ding?
  • Website bouwen of onderhouden spreekt je aan?
  • Flyers en poster maken is het leukste wat er is?
  • Zit tuinieren je in het bloed?

Heb je nog andere talenten? Kom eens praten. We kunnen alle hulp goed gebruiken! Meld je aan en wij nemen binnen 3 dagen contact met je op.

“De persoonlijke ontmoetingen en verhalen maken het vrijwilligerswerk voor Huis aan het Water zo mooi en ik hoop op deze manier als vrijwilligster nog lange tijd mijn steentje bij te kunnen dragen aan dit bijzondere huis.”

Vacatures bij Huis aan het Water?

OPENINGSTIJDEN HUIS AAN HET WATER

Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00 uur

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Mede mogelijk gemaakt door: