Wij zoeken een zelfstandig gevestigd GZ-psycholoog voor minimaal 8 uur per week

Huis aan het Water ligt op een prachtige plek aan de Gouwzee en dicht bij Amsterdam.

Wij bieden behandeling en ondersteuning aan mensen met kanker om zoveel mogelijk de regie over hun eigen leven terug te krijgen zodat ondanks de ziekte een zelfstandig, geïnspireerd en bevredigend leven
kan worden geleid. Een leven waarin niet de ziekte maar de kwaliteit van leven centraal staat.

Het team van Huis aan het Water bestaat uit 20 zelfstandig gevestigde professionals die mensen met kanker en hun naasten leren om te gaan met de gevolgen van kanker, de balans terug te vinden,
zowel fysiek als mentaal vanuit een veranderd perspectief.
Naast de professionals hebben we een team van 100 vrijwilligers waarvan velen met een professionele achtergrond of ervaringsdeskundig zijn. Wij geloven dat de samenwerking tussen de formele en informele zorg elkaar versterkt. In het Huis is een fijne sfeer waar mensen zich snel op hun gemak voelen.

Het team van psychiaters/psychotherapeuten en GZ psychologen bestaat uit 9 mensen en is een betrokken enthousiast team dat 1 maal per zes weken intervisie met elkaar heeft en elkaar indien nodig altijd weet te vinden. Daarnaast zijn er korte lijnen met de overige professionals zoals geestelijk begeleiders, rouwbegeleiders, coaches, oncologisch fysiotherapeuten en een bewegingswetenschapper en vrijwilligers.

In 2023 bestaan wij 10 jaar, tot nu toe hebben we kunnen voorkomen dat we geen wachttijden hadden omdat er altijd wel iemand van het team zijn/haar uren wilde uitbreiden of nog een collega kende die wilde aanhaken. Om wachtlijsten ook in de toekomst te voorkomen zoeken wij nu weer uitbreiding van ons team.

Ben jij een zelfstandig gevestigde GZ-psycholoog met ervaring in de oncologie of met andere levens bedreigende ziekten en ben je minimaal 8 uur per week beschikbaar, dan hopen wij dat je kennis met ons wilt maken.

Wil je meer weten kijk op onze website www.stichtinghuisaanhetwater.nl of bel op maandag, donderdag of vrijdag met Matty Hakvoort psychiater en voorzitter van Huis aan het Water (Tel:0620614680)