Wat kan Huis aan het Water voor u betekenen

Huis aan het Water is er voor iedereen die met de diagnose kanker te maken heeft en daarbij informatie, advies, steun of professionele hulp kan gebruiken om een zo goed mogelijke kwaliteit van leven te behouden of opnieuw op te bouwen.

Leest u hieronder eens rustig door om te zien wat Huis aan het Water voor u zou kunnen betekenen. U kunt altijd langs komen of een afspraak maken zodat wij samen met u uw persoonlijke wensen en mogelijkheden voor hulp en of ondersteuning kunnen doornemen.

“We hebben onze koudwatervrees overwonnen en zijn gaan koffiedrinken.

Ik voelde me meteen op mijn plek.”

Inloophuis een gastvrije plek

Altijd welkom in ons inloophuis

Het Huis is een gastvrije plek voor mensen met kanker en hun naasten. U kunt er terecht voor een praatje, een luisterend oor, een kop koffie, informatie, advies en contacten en activiteiten met lotgenoten. Of gewoon om te genieten van het mooie uitzicht. Iedereen is welkom, ongeacht leeftijd, soort kanker, behandelfase of ziektestadium. Het is een plek waar u even niet met ziekte bezig hoeft te zijn, uw zinnen kunt verzetten en het hoofd vrij kunt maken tijdens een creatieve activiteit.

OPENINGSTIJDEN HUIS AAN HET WATER

Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00 uur

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief

Mede mogelijk gemaakt door: