Viert u een huwelijk, verjaardag of een jubileum en wilt u de opbrengsten aan Huis aan het Water doneren? Of misschien heeft u als bedrijf een opening te vieren, een jubileum of wilt u uw kerstgiften doneren. Wij kunnen u inzamelingsactie met promotie materialen en informatie over Huis aan het Water ondersteunen. Informeer naar de mogelijkheden hiervoor via info@stichtinghuisaanhetwater.nl. We zullen het geld zorgvuldig besteden om de mensen die geraakt zijn door kanker te ondersteunen in het ontwikkelen van veerkracht om met de ziekte om te gaan.

50 jaar samen: dat was een feest waard. Op 6 juli j.l. vierden wij met vrienden en familie het leven en de liefde.  Wij voelen ons rijk: we zijn fit, hebben een mooi gezin om ons heen, lieve vrienden om het glas mee te heffen en over de ‘dingen van het leven’ uitvoerig door te praten.

Bij een feest past een cadeau. Hoe mooi is het om een prachtig cadeau te krijgen en dat te kunnen doorgeven.  Aan wie? Dat was voor ons direct duidelijk. Natuurlijk aan de Stichting Huis aan het Water! Daar ligt ons hart: 5 jaar hebben we intensief als vrijwilligers meegewerkt, meegedacht, mensen ontmoet, vrienden gemaakt.  En het belangrijkste: we hebben gezien en ervaren wat een  grote betekenis Huis aan het Water heeft voor iedereen die in het leven te maken krijgt met kanker.  Dat er een plek is om zomaar binnen te lopen met dat hele verhaal, van het ‘even’ niet meer weten hoe het verder moet. Waar dat verhaal veilig is, gedeeld wordt, gelachen en gehuild, en op een heel breed terrein hulp geboden wordt, door professionals en gekwalificeerde vrijwilligers. Prachtig en keihard nodig!

Maar, ook weten wij hoe ingewikkeld het is om elk jaar weer de financiën rond te krijgen en dat elke euro welkom is.  Daarom dus geven wij ons cadeau zo graag door want delen maakt blij!

Heel veel succes lieve mensen van Huis aan het Water met jullie mooie ‘veilige haven’ !

Lieve groet van Rob&Marja van Gaalen

Wij kunnen uw actie ondersteunen met:

• Ons speciaal ontworpen logo “in actie voor Huis aan het Water”.
  • Diverse promotiematerialen
  • Wij hebben een actiegids gemaakt. Hierin staan verschillende tips en ideeën hoe je geld kan inzamelen.
  • Contactgegevens van de lokale pers
  • Blanco cheque om bedrag op te overhandigen aan ons.
Promotiematerialen Actiegids

OPENINGSTIJDEN HUIS AAN HET WATER

Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00 uur

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Mede mogelijk gemaakt door: