Vrijwilligers zijn de spil van onze organisatie. Bij Huis aan het Water zijn zo’n 70 vrijwilligers actief die ervoor zorgen dat de gasten zich welkom voelen en dat de organisatie draait. zonder hen zou er geen Huis aan het Water zijn. Wij zijn regelmatig op zoek naar enthousiaste vrijwilligers, die zich direct of indirect voor onze gasten willen inzetten. Mensen die goed kunnen samenwerken, zich betrokken voelen, goed kunnen luisteren, pragmatisch zijn, zelfstandig, flexibel en initiatiefrijk zijn.

Help je ons een handje mee?

Heb je nog wat tijd over? En wil je iets nuttigs doen voor mensen met kanker? Kom ons helpen met jouw talent?

• Gastvrouw/gastheerschap zit in je genen.
  • Misschien ben je goed in Social Media?
  • Ben je een goed netwerker en ken je veel mensen in Waterland?
  • Bezit jij organisatietalent?
  • Zijn cijfertjes helemaal jouw ding?
  • Website bouwen of onderhouden spreekt je aan?
  • Flyers en poster maken is het leukste wat er is?
  • Zit tuinieren je in het bloed?

Heb je nog andere talenten? Kom eens praten. We kunnen alle hulp goed gebruiken! Meld je aan en wij nemen binnen 3 dagen contact met je op.

“De persoonlijke ontmoetingen en verhalen maken het vrijwilligerswerk voor Huis aan het Water zo mooi en ik hoop op deze manier als vrijwilligster nog lange tijd mijn steentje bij te kunnen dragen aan dit bijzondere huis.”

Wij zijn momenteel op zoek naar:

Grafisch ontwerper

Wij zijn op zoek naar iemand die makkelijk met ontwerpprogramma’s zoals Adobe, InDesign of andere ontwerpprogramma’s werkt. Heb je een goed gevoel voor het visueel vertalen van tekst naar beeld. Ben je handig, houd je van mooi maken, de huisstijl bij te schaven en te bewaken en wil je ons helpen met het maken van onze flyers, posters, nieuwsbrieven en meer, laat het ons weten. Je zou ons met 2 uurtjes per week enorm helpen. Neem graag even contact met ons op Info@stichtinghuisaanhetwater.nl

Gezocht Spin in het web voor onze evenementen

Loop jij warm als je alle eindjes aan elkaar kan knopen? En dat met als doel om anderen te helpen? Houd je van organiseren, plannen en verbinden? En wil je dat voor een mooie organisatie doen waarbij je mensen met kanker en hun naasten helpt. Dan zoeken wij jou. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste vrijwillige organisator die het leuk vindt om evenementen, bijeenkomsten te organiseren. Ook om werkervaring opdoen is dit een mooie functie. Neem graag contact met ons op: info@stichtinghuisaanhetwater.nl

PR en communicatiemedewerker gezocht

Huis aan het Water is op zoek naar een enthousiaste medewerker PR en communicatie die een paar uurtjes per week tijd heeft om ons te helpen met de pr. Heb je affiniteit met mensen die met kanker te maken hebben, beschik je over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden, heb je verstand van marketing en social media, dan zouden wij met jouw heel blij zijn. Neem graag contact met ons op: info@stichtinghuisaanhetwater.nl

Algemene oproep

Heb je nog wat tijd over? En wil je iets nuttigs doen voor mensen met kanker? Kom ons helpen met jouw talent. Misschien ben je goed in social media? Of ben je een goed netwerker en ken je veel mensen in Waterland?
Website bouwen of onderhouden spreekt je aan?
Kom even praten we kunnen nog alle hulp gebruiken!! info@stichtinghuisaanhetwater.nl

OPENINGSTIJDEN HUIS AAN HET WATER

Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00 uur

Schrijf u in voor onze Nieuwsbrief