Online Kennis festival – Succesvolle #GivingTuesday actie

Bekijk de workshop hoe voer je een succesvolle #GivingTuesday actie uit online terug via YouTube

Wil je de workshop hoe voer je als organisatie een succesvolle #GivingTuesday actie uit terugkijken? Dat kan nu via deze YouTube link.

Je kunt hier de slides online bekijken.

Goede Doelen Nederland en Nederland Filantropieland organiseerden op donderdag 29 oktober 2020 voor het eerst het Online Kennis Festival, de volledige online editie van het Live Kennis Event. Het Online Kennis Festival is een dag die volledig in het teken stond van kennisdeling en inspiratie. Er was een boordevol programma met onder andere 12 workshops met thema’s als marketing en fondsenwerving in crisistijd, impact meten en fondsenwervingstrends.

De workshop werd gegeven door Jordan van Bergen & Theo Hesen van de #GivingTuesday beweging en Tanja van den Berg van Stichting Huis aan het Water. Door de workshop terug te kijken weet je wat er komt kijken bij het succesvol organiseren van een #GivingTuesday campagne.

Download deze toolkit en dit werkboek waarmee de beweging je helpt succesvol te zijn tijdens #GivingTuesday.