Sponsor bel marathon #GivingTuesdayNL – Stichting Huis aan het Water

Op dinsdag 3 december is het #GivingTuesday. Internationaal en wereldwijd geven donateurs op deze dag aan de goede doelen die zij een warm hart toedragen. Ter gelegenheid van deze dag organiseert Huis aan het Water opnieuw een Sponsormarathon. De eerste was ruim anderhalf jaar geleden specifiek gericht op Volendam, dit keer richten wij ons op Waterland. Tussen 17 en 21 uur bellen 8 vrijwillige fundraisers hun netwerk om geld in te zamelen voor het Huis.

Huis aan het Water in Katwoude is er voor iedereen die met de diagnose kanker te maken heeft en daarbij informatie, advies, steun of professionele hulp kan gebruiken om een zo goed mogelijke kwaliteit van leven te behouden of opnieuw op te bouwen. Wekelijks vinden zo’n 140 bezoekers hun weg naar het Huis. Zij benutten daar de diverse mogelijkheden die het Huis biedt om te leren leven vanuit een ander perspectief, waarbij niet de ziekte, maar de kwaliteit van leven centraal staat. Het Huis is vrijwel volledig afhankelijk van sponsoring en donaties van bedrijven, organisaties, fondsen en particulieren.

Er is veel geld nodig om volgend jaar het goede werk van het Huis te kunnen voortzetten. Daarom hopen we dat de goede gaven van de inwoners en bedrijven in en om Waterland het voortbestaan van het Huis aan het Water mogelijk maken, zodat mensen met kanker daar ook komend jaar terecht kunnen.

Uw gift maakt het verschil!

Doneer nu voor GivingTuesdayNL