6 juni 2020 Challenge4Life – Obstacle run

Verleden jaar was het de eerste keer dat Huis aan het Water in samenwerking met Sportservice Waterland en de Nederlandse Politie Sportbond dit evenement organiseerde. Het doel was om een leuk evenement te organiseren voor Monnickendam en omgeving, om zoveel mogelijk mensen uit de regio in beweging te krijgen én om een mooi bedrag voor Huis aan het Water bij een te brengen. Al deze doelen hebben we gehaald. Dus op veler verzoek gaan we op 6 juni de Obstacle run herhalen. Alle deelnemende kinderen en jongeren krijgen voor of na de loop gratis een superlekker ijsje, met dank aan sponsor ijspressi, ondernemer van het jaar 2020 in Almere.

Ben je niet zo sportief, dan kun je natuurlijk ook iemand zoeken die graag voor jou wil lopen.
Moedig hem of haar aan op het parcours en steun ons royaal met je gift.
Kom kijken bij de finish hoe zij of hem het er op 6 juni van afbrengt.
Op het evenemententerrein staan bovendien verschillende kramen waar lekkere hapjes te koop zijn en waar je gezellig op een terrasje een drankje kunt drinken om nog na te praten over het evenement en de geleverde prestaties.

De hindernisloop is geschikt voor iedereen en voor alle leeftijden; iedereen kan dus meedoen.
Dus heb je zin in een sportieve uitdaging en een super gezellig event, schrijf dan alvast de datum in je agenda en laat ons weten dat je belangstelling hebt via info@stichtinghuisaanhetwater.nl en wij houden je op de hoogte wanneer je je kunt inschrijven.  Er kan worden ingeschreven voor een run van 2,4 of 6 of 8 km.

Andere manieren van helpen? Voor een goede organisatie hebben we ook veel vrijwilligers nodig:

• Bij de opbouw van de hindernissen op vrijdag 5 juni,
  • Bij de inrichting van het start-finishterrein op zaterdagochtend 6 juni,
  • Met het toezicht bij de hindernissen tijdens de Obstacle Run,
  • Met het bemensen van de snack- en drankenkraampjes,
  • En met het afbreken/opruimen van het terrein en de hindernissen na afloop.

Wil je een paar uurtjes helpen, laat het ons dan weten:
Mail naar: info@stichtinghuisaanhetwater.nl