25 november – Herinneringsavond

“Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde”

Herinneringsavond vanuit Huis aan het Water voor iedereen die het afgelopen jaar een dierbare heeft verloren

Donderdag 25 november van 19.30 – 20.45 uur.

Jaarlijks organiseren wij een speciale avond voor onze bezoekers én medewerkers waarop wij bij elkaar komen om samen onze dierbare overledenen te herdenken.
Het is altijd heel waardevol om een avond van saamhorigheid te creëren waarin we met elkaar stil staan en de overledenen herdenken.

Dat gaan we doen op donderdag 25 november. We organiseren de bijeenkomst in Huis aan het Water. U en uw naasten zijn van harte welkom deze avond bij te wonen.

Wij zullen die avond een programma samenstellen met tekst en muziek. Voor elke overledene zullen we zijn of haar naam laten klinken, een bloem in een vaas doen en een kaars aansteken.  Met de kaarsen, de gedichten en de bloemen maken we een veelkleurig pallet als symbool van de kleurrijke mensen die wij deze avond gedenken.

Als u wilt, kunt u ons van tevoren een mooi gedicht of muziek sturen in nagedachtenis van de overledene. U kunt het gedicht deze avond of zelf voorlezen, of het door een van ons voor laten lezen.

Wilt u deze avond bijwonen dan kunt u ons dat laten weten door uiterlijk 19 november een mail te sturen naar de info@stichtinghuisaanhetwater.nl

En ook als u deze avond, om welke reden dan ook niet wilt/kunt bijwonen, willen wij u de gelegenheid geven hieraan bij te dragen. Ook dan kunt u ons uiterlijk 19 november muziek of een gedicht toesturen. Wij zullen er in ieder geval voor zorgen dat die avond ook de naam van uw dierbare klinkt.

Voor vragen en/of informatie kunt u contact opnemen met Karin Hoogeveen: karin.hoogeveen@stichtinghuisaanhet water.nl