Op 1 september 2022 kunt u wandelend of hardlopend en op 2 september 2022 kunt u op de fiets deze reus van de Provence beklimmen. Huis aan het Water zoekt weer deelnemers die voor het 7e jaar deze unieke uitdaging voor ons wil aangaan.
De opbrengsten gaan voor 50 % naar Huis aan het Water en 50 % naar KWF Kankerbestrijding.

Meer informatie over de Mont Ventoux beklimming is te vinden op https://www.grootverzettegenkanker.nl

Informatie avond beklimming Mont Ventoux team Huis aan het Water

Leven met kanker is als het beklimmen van een hoge berg. De genadeloze klim naar de kale top van de Mont Ventoux symboliseert de strijd die kankerpatiënten en hun naasten dagelijks voeren tegen deze ziekte. Jaarlijks gaan honderden helden de uitdaging van “Groot verzet tegen kanker” aan, zo ook team Huis aan het Water uit Katwoude. Door zich te laten sponsoren haalt het team geld op voor Huis aan het Water en voor KWF, waarbij ieder de helft krijgt. Wil jij ook samen met Huis aan het Water de Mont Ventoux beklimmen?

Op dinsdag 12 april om 19.00 uur geeft Huis aan het Water een informatieavond voor iedereen die belangstelling heeft. Zo kom je meer te weten over de beklimming, kan je vragen stellen aan ervaringsdeskundigen of ontmoet je alvast je teamgenoten.

Kom langs en raak geïnspireerd. Aanmelden kan via robin@stichtinghuisaanhetwater.nl of informeer bij onze teamcaptain, Rob Van Gaalen op 06-53211895

Dinsdag 12 April / 19.00 / Hoogedijk 7A / Katwoude

Bekijk hier een informatie filmpje met een impressie van de Mont Ventoux beklimming: