Challenge 4 Life – Obstacle Run

Op ZATERDAG 3 juni vindt de 4e editie plaats!

Je kan je vanaf eind mei aanmelden via www.challenge4life.nl voor deze sponsorhindernisloop van zaterdag 3 juni op ’t Hemmeland.

Jong en oud kunnen meedoen aan deze sportieve run voor Huis aan het Water. Je kunt deelnemen als school, vereniging, familie, vrienden of gewoon als jezelf!

Durf JIJ de uitdaging aan?

Klik hier voor meer informatie en om je in te schrijven.

1e editie ZATERDAG 22 JUNI 2019

Zaterdag 22 juni 2019 vond de eerste Challenge4Life-Obstacle Run op het Hemmeland in Monnickendam plaats. Zo’n 200 sportievelingen zowel jong als oud gingen op deze zonovergoten dag 14 obstakels aan. Met elkaar bracht Challenge4Life maar liefst ruim 17.000 euro op!

Start en Finish was op het Surfstrandje waar tevens het ontmoetingsplein was voor een lekker hapje en drankje waaronder verrukkelijke vers gerookte makreel en heerlijke poffertjes.

Voorafgaand aan het parcours van 2,5 kilometer kregen de deelnemers een warming up verzorgd door Team Sportservice Zaanstreek-Waterland.

Kees Parre praatte de dag aan elkaar. Beloond met een medaille kon iedereen nagenieten van hun prestatie.

Zo’n 200 deelnemers bestaande uit jeugd, ouders, familie, bedrijven en sportverenigingen uit regio Waterland deden mee.  Zelfs een team Middagstrijders van Huis aan het Water waagde zich aan de uitdaging.

Het was de eerste keer dat Huis aan het Water in samenwerking met Team Sportservice en de Nederlandse Politie Sportbond het evenement organiseerde. Het doel was om én een leuk evenement te organiseren voor de regio én zoveel mogelijk mensen uit de regio in beweging te krijgen én daarnaast een mooi bedrag voor Huis aan het Water bij een te brengen. En dat is ruimschoots gelukt dankzij de hulp van vele sponsors, de deelnemers en vrijwilligers.

Ook is er een loterij georganiseerd met maar liefst 50 prijzen beschikbaar gesteld door veelal lokale ondernemers. Er zijn van tevoren ruim 3.600 loten verkocht. Aan het einde van de dag werden de lootjes getrokken. Voor wie wil weten of er een prijs gevallen is op het gekochte lot, kijk op hier>>

De organisatoren kijken tevreden op deze geslaagde dag terug. Veel deelnemers reageerden spontaan “volgend jaar weer!”

Hier vindt je een filmpje wat omroep PIM heeft gemaakt van die dag!