Huis aan het Water staat voor kwaliteit van leven met en na kanker.
Op ons youtube kanaal staan diverse videos met actuele en waardevolle informatie, nuttige tips en herkenbare situaties als je te maken hebt met kanker.

Je vindt er diverse afspeellijsten:

Vrijwilligers in beeld: Hier krijg je een indruk van alles wat onze vrijwilligers doen om ervoor te zorgen dat wij iedereen die te maken hebben met kanker kunnen ondersteunen.

Verhalen van ervaringsdeskundigen: Indrukwekkende verhalen waarbij ervaringsdeskundigen vertellen over diagnose, perspectief, ondersteuning en bovenal kwaliteit van leven.

Regionale samenwerking tussen oncologische zorgaanbieders Zaanstreek/Waterland: Het doel van de samenwerking is dat mensen met kanker en hun naasten in alle fases van het ziekteproces altijd de hulp ontvangen waar ze behoefte aan hebben, zonder dat ze de dupe worden van onderlinge miscommunicatie of onbekendheid tussen de verschillende zorgverleners in het oncologische netwerk.

Fondsenwerving: Huis aan het Water is vrijwel volledige afhankelijk van sponsoring, giften, donaties en fondsenwerving. In de video’s geven wij toekomstige donateurs een inkijkje in wat Huis aan het Water doet.

Podcasts: Alle podcast afleveringen van “Over kanker gesproken”

Diversen: In deze afspeellijst vind je diverse video’s over onderwerpen die direct of indirect met Huis aan het Water te maken hebben

Klik hier om naar het YouTube kanaal van Huis aan het Water te gaan

Omroep PIM heeft sinds de opening van Huis aan het Water ook diverse filmpjes over Huis aan het Water gemaakt en op YouTube geplaatst.