SearchUser

SearchUser steunt sinds een aantal jaar Stichting Huis aan het Water. Daarnaast kreeg SearchUser de vraag om een nieuwe en betere website voor de stichting te ontwikkelen. Een website met een mooie vormgeving, duidelijke informatie en het verhaal achter Huis aan het Water. Door de website te bouwen middels de modernste technieken is die mobiel beter navigeerbaar en hopen wij dat Huis aan het Water hierdoor online beter gevonden wordt. Dit kan meer donaties opleveren, wat een belangrijk doel is om de prachtige werkzaamheden van de stichting voort te zetten.

Wij vinden een regionale binding belangrijk en willen graag mensen helpen. Daarom zet SearchUser zich in om goede initiatieven te steunen, waaronder Stichting Huis aan het Water. Wij willen er graag aan bijdragen dat de mensen ongeacht hun situatie positieve ervaringen opdoen. Huis aan het Water zorgt daarvoor en dat steunen wij van harte.

Wie is SearchUser

SearchUser is opgericht door Volendammer Dirk Tuip en wordt geleid door Matthijs Vink, ex-speler van HV KRAS/Volendam. Ze hebben een B2B online marketing bureau die ervoor zorgt dat organisaties online vindbaar zijn. Marketing automation, online advertising en web optimalisatie zijn de hoofddiensten van SearchUser.