Club 100 actie

“Samen bereiken we meer in de (na)zorg voor mensen met kanker”

———————

Na 2 weken staat het clubleden aantal al op 84!

Onontkoombaar is ook Huis aan het Water behoorlijk getroffen door de Corona crisis doordat onze sponsorevenementen allemaal zijn afgelast. Financiële continuïteit is ontzettend belangrijk voor ons. We starten daarom een Club 100 campagne onder het motto: “ Samen bereiken wij meer in de (na)zorg voor mensen met kanker”

Vanaf €100 per jaar met de intentie dit voor 5 jaar te doen, kan je lid worden van de Club 100.

We zijn begin september gestart met 60 leden en met deze campagne hopen wij ver boven de 100 Clubleden uit te komen en daarmee een stukje continuïteit in de (na)zorg voor mensen met kanker te garanderen.

Als exclusief Club 100 lid ontvangt u:

– Uitnodiging voor onze jaarlijkse clubbijeenkomst inclusief een hapje en drankje

– Onze tweemaandelijkse nieuwsbrief

– Ons jaarverslag

– Uitnodiging voor onze nieuwjaarsreceptie

– Mogelijkheid tot fiscale aftrek van uw jaarlijkse gift

Wij adviseren u om te schenken met belastingvoordeel. Hoe werkt dat? U kunt uw donatie voor minimaal 5 jaar vast leggen in een periodieke schenkingsovereenkomst. U mag uw gift dan aftrekken van de belasting. Dit belasting voordeel kunt u dan schenken aan Huis aan het Water. Netto betaalt u dan nog steeds het zelfde bedrag.

Overweegt u om Club 100 lid te worden? Maar heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met Tanja van den Berg via

telefoonnummer 0299-742790.

OPENINGSTIJDEN HUIS AAN HET WATER

Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00 uur