Wij zoeken een administratief medewerker (vrijwilliger)

Huis aan het Water is er voor iedereen die met de diagnose kanker te maken heeft en daarbij informatie, advies, steun of professionele hulp kan gebruiken om een zo goed mogelijke kwaliteit van leven te behouden of opnieuw op te bouwen. Huis aan het Water organiseert regelmatig thema bijeenkomsten.

Heb je minimaal vier uurtjes in de week over en wil je als vrijwilliger iets betekenen voor mensen die te maken hebben met kanker? Vind je het leuk om samen te werken? Houd je ervan structuur aan te brengen in nieuwe en bestaande werkprocessen? Werk je graag geordend en kan je  tegelijk ook goed omgaan met een dynamische organisatie waar werkdagen niet altijd  zo lopen als je gepland had?  Kan je prioriteiten stellen? Ben je mondeling en schriftelijk communicatief vaardig? Dan nodigen we  je uit om op deze van Huis aan het Water te reageren.

Wat zijn je taken:

• Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden
  • Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie( telefoon, email, post)
  • Agenda beheer
  • Agenda beheer en voorbereiden vergaderingen
  • Facilitaire ondersteuning ( doen van bestellingen)
  • Controleren van formulieren
  • Gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie
  • Archiveren
  • Controleren en corrigeren van (sub)administratie
  • Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan
  • Ervaring met minimaal het MS office pakket
  • Beheer van informatie

Wij bieden een gastvrije omgeving op een mooie locatie met een enthousiast team, een warme en collegiale sfeer. De vrijwilligers worden begeleid door een vrijwilligerscoördinator en krijgen een vrijwilligerscontract .Als vrijwilliger van het Huis aan het Water ben je verzekerd en je reiskosten worden vergoed.

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.