Wij zijn op zoek naar een projectleider ‘goed geintegreerde netwerkzorg’ (12 uur)

Huis aan het Water heeft subsidie ontvangen van ZONMW in het kader van Juiste Zorg op de Juiste plek.   Dit is een startimpuls voor beginnende samenwerkingsverbanden die zich willen inspannen voor een integrale samenhangende zorg op regionaal niveau.

Het project richt zich op het vinden  en borgen van aansluiting  tussen het ziekenhuis en bestaande eerste lijn zorg, zoals die wordt gegeven in de psycho-oncologische centra en oncologische fysiotherapie praktijken én op bestaande nulde lijn zorg vanuit inloophuizen en andere sociaal maatschappelijke instanties  voor de patiënt. Het doel is dat de patiënt en zijn naasten zich ook gesteund voelen in alle niet medische zaken die de ziekte kanker met zich mee kan brengen.

Wij zijn op zoek naar een projectcoördinator voor 12 uur per week, die medeverantwoordelijk is voor:

• Het ontwikkelen van goed geïntegreerde netwerkzorg met specifieke aandacht voor de uitgangspunten zoals omschreven is in de Positieve Gezondheid waarbij kwaliteit van leven centraal staat.
  • Het plannen en leiden van overleg met het projectteam en het uitvoeren van activiteiten om te werken aan een goede samenwerking, afstemming en informatie voorziening tussen de tweede eerste en nulde lijn.
  • Het onderhouden van werk-strategische contacten met andere organisaties in de regio en in het land.
  • Het signaleren, communiceren en oplossen van mogelijke knelpunten in het project.
  • Structureel beleid waarbij de continuïteit wordt gewaarborgd
  • Het bijhouden en bewaken van het budget

Wie zoeken wij:

• Je hebt een relevante opleiding op HBO/ WO, werk- en denkniveau, bij voorkeur opgeleid in de zorg of hulpverlening;
  • Je bent ervaren in het leiden van projecten.
  • Je hebt kennis van, en ervaring met, het domein van de tweede, eerste en nulde lijn
  • Je kunt goed kunnen samenwerken, bent sociaal vaardig en communicatief.
  • Je bent verbindend en inspirerend, doortastend, creatief en flexibel.
  • Je hebt affiniteit met de visie van Positieve Gezondheid

Wat bieden wij:

Een veelzijdige functie,   passende salariëring,  bruto tussen  €2700 en €3500 bij een fulltime baan  en een aanstelling voor één jaar.

Ben jij die gedreven professional en heb je zin in een dynamische baan stuur dan je CV met motivatie naar info@stichtinghuisaanhetwater.nl t.a.v. Karin Hoogeveen.

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.