Ontmoetingsavond Jong, vrouw en je hebt kanker – 2 september

2 september – Inloop 18.15 uur – Aanvang 18.30 uur – Einde 21.00 uur

Als je jong bent en vrouw en je krijgt te horen dat je kanker hebt dan staat plotseling de wereld op zijn kop en zijn er heel veel hele normale vragen in een abnormale situatie. Vragen over opleiding, werk, voeding, sport, zelfstandigheid, relaties, vruchtbaarheid en seksualiteit. Daarnaast houd je ook nog eens veel ballen in de lucht. Hoe zorg jij binnen het ziekteproces goed voor je zelf. Soms kan het dan fijn zijn om andere jonge vrouwen met kanker te ontmoeten en een goed gesprek te hebben en tips en trucs uit te wisselen.

Inloophuis Wij | Allemaal en Huis aan het Water bieden op de eerste maandag van de maand een thema avond voor jonge vrouwen die kanker hebben of hebben gehad.

Op 2 september komt de groep weer bij elkaar bij elkaar in Huis aan het Water( bij mooi weer in de tuin) en kan je genieten van het uitzicht, een pizza met salade en een goed gesprek.
Heb je interesse meld je dan vóór 30 agustus aan bij Info@stichtinghuisaanhetwater.nl of info@wijallemaal.nl

Kosten: 5 euro bijdrage voor het eten

Huis aan het Water – Hoogedijk 7A/B – 1145 PM Katwoude

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.