NIEUW: Challenge4Life-Obstacle Run

Op vrijdag 12 april om 17.00 uur gaf Huis aan het Water op het Hemmeland in Monnickendam het startschot aan een spectaculair sportief evenement: Challenge4Life-Obstacle Run. Tijmen van Rossum, wereldkampioen touwtrekken, gaf een live demonstratie! Vanaf dit moment wordt iedereen uitgedaagd om deel te nemen aan Challenge4Life.

Challenge4Life – Obstacle Run vindt plaats op zaterdag 22 juni en zal ook op het Hemmeland zijn. Jong en oud gaan die dag gesponsord een sportieve uitdaging aan voor Huis aan het Water. Je kunt deelnemen als school, vereniging, familie, vrienden of gewoon als jezelf. De dag wordt opgedragen aan mensen met kanker en hun naasten.

Dit evenement wordt mogelijk met de hulp en bijdragen van vele vrijwilligers en bedrijven die zich inzetten voor Huis aan het Water. Het ingezamelde sponsorgeld wordt gebruikt om iedereen die te maken heeft met kanker op te vangen en te begeleiden zodat ze de regie over hun eigen leven weer krijgen.

Wil je meedoen? Ga dan naar www.challenge4life.nl, inschrijving is mogelijk vanaf 12 april.

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.