Jong, Vrouw, Kanker en nu?

Groep voor jonge vrouwen met kanker elke eerste maandag van de maand:

Inloophuis Wij allemaal en Huis aan het Water zijn een groep gestart voor jonge vrouwen met kanker. Als jonge vrouw heb je al vaak zo wie zo veel ballen in de lucht te houden, je werk,  kinderen, vrienden, ouders en dan heb je ook nog eens kanker met alle gevolgen van de ziekte en de behandelingen. Het is dan fijn om met gelijk gestemde te kijken hoe je goed voor je zelf kan zorgen.

We hebben een korte zomerstop maar vanaf 2 september komt  de groep weer elke eerste maandag van de maand  bij elkaar.

Programma aankomende maanden:

Maandag 2 september  18.30 uur in Huis aan het Water eten en genieten van de tuin, het uitzicht en een goed gesprek.

Maandag 7 oktober: 19.00 uur  in Huis aan het Water inloop 19.30 Kanker en werk door Manuele Hoogstraaten re-integratie coach.

Maandag 4 november:19.00 uur In inloophuis Wij Allemaal, samen muziek luisteren, welke muziek geeft je energie en welke muziek heeft een speciale betekenis voor jou.

Maandag 2 december: 19.00 in inloophuis Wij allemaal: creatieve workshop

Maandag 6 januari: 19.00 uur inloophuis Wij Allemaal: Kanker en opvoeding

Reacties uitgeschakeld voor Jong, Vrouw, Kanker en nu?