Gezocht relatiemanager / fondsenwerver

Stichting Huis aan het Water biedt diverse mogelijkheden om te leren leven vanuit een veranderd perspectief waarbij niet de ziekte maar de kwaliteit van leven centraal staat. Een Huis waar professionals en vrijwilligers elkaar versterken in het ondersteunen van patiënten en hun familie en in het hervinden van eigen regie. De persoonlijke aandacht die geboden wordt, is voor ons belangrijk.

Wij zijn op zoek naar een relatiemanager/fondsenwerver:
De stichting Huis aan het Water is geheel afhankelijk van giften en donaties en is daarom op zoek naar iemand die onze fondsenwerving professioneel ontwikkelt. Hiermee hopen we ook de komende vijf jaar goede ondersteuning te kunnen bieden, ondersteuning die zo gewaardeerd wordt door onze bezoekers.

Inhoud van de functie:

• Opzetten en uitvoeren van beleid, strategie en actieplan ten aanzien van werving, behoud en upgrading van giften onder particulieren, stichtingen en bedrijven;
  • Acquisitie, onderhouden en verdiepen vanrelaties met bestaande gevers en bedrijven om de binding met de Stichting Huis aan het Water te versterken;
  • Rapporteren, monitoren en evalueren van uitgevoerde activiteiten, inclusief de financiële voortgang aan bestuur en management;
  • Onderhouden van contacten met diegenen die een bijdrage kunnen leveren aan de invulling van de relatie met onze donateurs;

Jouw profiel:

Je hebt  affiniteit  met goede doelen, bedrijven en particulieren. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van strategie en beleid en het acquireren en onderhouden van de relaties met onze doelgroepen. Verder bouw  je  relaties op met verschillende vermogensfondsen en onderhoud deze relaties. We hebben ambitieuze groeidoelstellingen.

Je bent een netwerker met een krachtige persoonlijkheid. Je helpt ons met het realiseren van de groeidoelstellingen. Je bent strateeg met oog voor kansen. Je kunt mensen meenemen in een visie en motiveren om binnen die visie het beste uit zichzelf te halen; je bent een echte verbinder die actief contacten onderhoudt en de samenwerking zoekt.

Wij zoeken ;

• een enthousiaste kandidaat met een HBO of WO opleiding met minimaal 3 jaar relevante werkervaring als (senior) relatiemanager/accountmanager
  • Een kandidaat met een relevant netwerk
  • Iemand die representatief, analytisch, zorgvuldig, resultaat- en oplossingsgericht is
  • Je kunt planmatig en zelfstandig werken maar functioneert ook uitstekend in een team
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het ontwikkelen van fondsenwervende programma’s en projectmanagement.
  • Je bent strateeg met oog voor kansen en je kunt mensen meenemen in een visie en motiveren om binnen die visie het beste uit zichzelf te halen;

Wij bieden jou:

• een baan voor 24 uur per week
  • Een inspirerende werkomgeving met leuke collega’s
  • Salariëring in schaal 55 VVT
  • Een prachtige werkplek dicht bij Amsterdam met uitzicht op de Gouwzee
  • Een aanstelling voor een jaar ; bij gebleken geschiktheid een verlenging van een jaar.

Reageren:

Jouw motivatiebrief en curriculum vitae ontvangen wij graag uiterlijk 15 mei 2018.

Voor meer informatie  kun je contact op nemen met Karin Hoogeveen 0299-742790.

Je sollicitatie kun je sturen naar info@stichtinghuisaanhetwater.nl.

Informatie over de Stichting kun je vinden op www.stichtinghuisaanhetwater.nl

Reacties uitgeschakeld voor Gezocht relatiemanager / fondsenwerver