Dam tot Dam weekend

Doe mee en steun het Huis

Op zaterdag 21 september 2019 wandelt er weer een team van Huis aan het Water de 20 kilometertocht! Maar je kan ook meer kilometers wandelen, of fietsen of hardlopen.

Sportief voor het goede doel

Van jou vragen we een sportieve prestatie en wij hopen natuurlijk dat je zoveel mogelijk sponsorgeld ophaalt voor Huis aan het Water.

Waarom sponsorgeld?

Huis aan het Water helpt mensen die te maken hebben met kanker veerkracht te ontwikkelen. Onder begeleiding van een groep professionals en vrijwilligers nemen onze gasten de regie over hun leven weer in eigen hand.
Dat kan door het werken aan conditie, ontspanning, het delen van ervaringen, verbondenheid met lotgenoten en professionele psychologische hulp bij de emotionele verwerking, acceptatie en zingeving.
Doe je mee? Super!

Inschrijven:

Je kan je inschrijven:

Als je je hebt aangemeld, laat het ons graag even weten via 0299-742790 of stuur ons een mail via info@stichtinghuisaanhetwater.nl

Hieronder een ervaring van Leontine Born; 1 van de wandelaars in 2018

De keuze om in september 2018 mee te doen aan de Dam tot Dam Loop om Huis aan het Water te sponsoren was een logische: NATUURLIJK! Huis aan het Water is als multifunctioneel oncologisch centrum zo ontzettend waardevol voor de regio, en bestaat niet voor niets al ruim 5 jaar lang. Met een hecht team, aangevuld met mensen uit mijn eigen vriendengroep, hebben we met stralend weer en toch ook wel groot gemak de 20 km van Amsterdam tot Zaandam gelopen. Wat een voldoening voelden we na afloop! En helemáál toen we tot slot de cheque met het totaalbedrag aan sponsorgeld konden overhandigen aan Huis aan het Water! Doe mee dit jaar, een aanrader!

Meer over de Dam tot Dam informatie ochtend 20-april >>

Reacties uitgeschakeld voor Dam tot Dam weekend