Dam tot Dam

Doe mee en steun het Huis

Wandel 10, 20, 27 of 42 kilometer mee met de Dam tot Dam Wandeltocht 21 september voor Huis aan het Water.

Maar je kan ook fietsen of hardlopen.

Team Huis aan het Water

Ook wandelt er weer een team van Huis aan het Water met de 20 kilometer Dam tot Dam wandeltocht! En er zijn zelfs mensen die 27 kilometer wandelen. Doe ook mee!

Lees hier interview initiatiefnemers>

Van jou vragen we een sportieve prestatie en wij hopen natuurlijk dat je zoveel mogelijk sponsorgeld ophaalt voor Huis aan het Water.

Even voorstellen: met trots 10 van 20 deelnemers team Huis aan het Water Dam tot Dam.

Waarom sponsorgeld?

Huis aan het Water helpt mensen die te maken hebben met kanker veerkracht te ontwikkelen. Onder begeleiding van een groep professionals en vrijwilligers nemen onze gasten de regie over hun leven weer in eigen hand. Dat kan door het werken aan conditie, ontspanning, het delen van ervaringen, verbondenheid met lotgenoten en professionele psychologische hulp bij de emotionele verwerking, acceptatie en zingeving.
Doe je mee? Super!

Inschrijven:

Je kan je inschrijven:

Als je je hebt aangemeld, laat het ons graag even weten via 0299-742790 of stuur ons een mail via info@stichtinghuisaanhetwater.nl

Hieronder een ervaring van Leontine Born; 1 van de wandelaars in 2018

“De keuze om in september 2018 mee te doen aan de Dam tot Dam Loop om Huis aan het Water te sponsoren was een logische: NATUURLIJK! Huis aan het Water is als multifunctioneel oncologisch centrum zo ontzettend waardevol voor de regio, en bestaat niet voor niets al ruim 5 jaar.”

Volg ons team op de facebookpagina

Reacties uitgeschakeld voor Dam tot Dam