30 november Symposium ‘In het hart van waar het om gaat; Hoopvolle ontwikkelingen en dilemma’s in de kanker (na)zorg’

Huis aan het Water viert haar 10-jarig bestaan met een symposium over de thema’s waar het in de oncologie momenteel om gaat:

• Behandelmogelijkheden versus behandelgrenzen
  • Levensverlenging versus kwaliteit van leven
  • Belangen versus de menselijk maat

Een afwisselend programma met sprekers uit het veld:

• Hoogleraar en oncoloog Gabe Sonke
  • Oncologisch chirurg en ervaringsdeskundige Hester Oldenburg
  • Moleculair bioloog Bas van der Baan

en een paneldiscussie met onder andere huisarts Marjolijn Pen, belangenbehartiger Stichting Jongeren en Kanker Sophia Sleeman en nog veel meer.

Waar? Congres Centrum, Sciencepark 125 in Amsterdam
Wanneer? Donderdag 30 november 2023, vanaf 15.30 uur tot 19.00 uur

Voor wie? Iedereen die op onderhoudende wijze zich wil laten informeren over waar het in het hart om draait in de oncologische (na)zorg: oncologen, verpleegkundigen, psychologen, huisartsen, bedrijfsartsen, diëtisten, fysiotherapeuten, radiotherapeuten, arbeidsgeneeskundigen, informele zorgverleners, professionals uit het sociaal domein, vrijwilligers van centra voor leven met en na kanker, onderzoekers, beleidsmakers en vertegenwoordigers van patiëntenorganisaties zijn allen welkom!

Accreditatie is aangevraagd voor de volgende beroepsgroepen: ABAN – KNMG, SKG, VSR, V&V en Register zorgprofessionals en NVvPO. Entrée €50 voor mensen die voor accreditatie in aanmerking willen komen. Voor overige deelnemers is deelname kosteloos. Locatie is goed bereikbaar met OV en auto. Uitrijkaart is beschikbaar voor parkeren.

Het definitieve programma is zo goed als rond en ontvang je binnenkort. Maar is je interesse al gewekt? Aanmelden kan via: www.stichtinghuisaanhetwater.nl/30-november-symposium

Vragen? Neem dan contact op via info@stichtinghuisaanhetwater.nl

Kaarten zijn hier te koop: