Ga mee in 2019 naar Mont Ventoux!

Wat een fantastische prestatie hebben we met zijn allen afgelopen keer neergezet. Geweldig!
In 2019 zouden we weer graag met een team voor Huis aan het Water meedoen aan de beklimming van deze reus. En we hopen weer op een enthousiaste ploeg.
Jouw deelname

Doe je weer mee? Omdat je in 2018 of eerder hebt deelgenomen willen we je vragen we of je weer meedoet.
Coördinatie
Wie neemt het stokje over? Vijf jaar ben ik met plezier teamcaptain geweest. Om dit initiatief te laten voort bestaan wil ik nu graag het stokje aan iemand anders overdragen. De taken zijn goed op te knippen en kunnen goed met iemand worden gedeeld. Pauline van Cromvoirt faciliteert en begeleidt vanuit het Huis deze actie.
Hoe geven we vervolg?
Brainstorm je mee? Naast je deelname en/of coördinatie zoeken we ook hulp hoe we dit initiatief een netwerkvervolg kunnen geven. Naast je familie of kennissenkring zijn er wellicht nog meer netwerken die we kunnen enthousiasmeren om mee te gaan.
Uitnodiging brainstorm
Om deze uitdaging aan te gaan, nodigen we je van harte uit voor een brainstorm op vrijdag 25 januari 17.00 – 19.00 uur of zaterdag 26 januari 10.00-12.00 uur. Je mag gerust geïnteresseerden meenemen zodat ze al een indruk krijgen en misschien ook iets willen doen. Voor meer informatie en vragen kan je terecht bij Rob van Gaalen 06 532 11 895 en bij Pauline van Cromvoirt 0299-742790
Laat je ons even horen welke datum je voorkeur heeft en of je ook zelf meegaat? Help ons een mooi nieuw team te formeren en te organiseren.

Hartelijke groet,
Rob van Gaalen en Pauline van Cromvoirt

Ga mee de Mont Ventoux op met een team voor Huis aan het Water.
Voor de Stichting Mont Ventoux en Huis aan het Water gaan we als team Huis aan het Water 5 en 6 september 2019 de Mont Ventoux beklimmen; wandelend, hardlopend of fietsend.
Iedereen kan mee doen!
Deelnamekosten zijn laag en opgehaalde donaties/sponsorgelden gaan voor 60 % naar kinderkankeronderzoek en voor 40 % naar Huis aan het Water. Geef je op vanaf 1 januari:
->http://www.grootverzettegenkanker.nl/inschrijven (Deze link werkt pas na 1 januari)
->Vul aansluiten bij bestaand team in: Huis aan het Water

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.