Mont Ventoux 2018: Huis aan het Water bereikt de top

Team Huis aan het Water bereikt de top van de Mont Ventoux

37 helden beklommen 30 en 31 augustus de Mont Ventoux om geld op te halen voor KWF en Huis aan het Water. Donderdag gingen onze hardlopers en wandelaars de berg op en vrijdag onze fietsers. Alle deelnemers konden de top bereiken bij goed weer. Alleen voor de fietsers was er sprake van windkracht 6 tegen. Met de actie haalden ze ze tot nu toe voor Huis aan het Water € 18900 op en voor KWF € 28362. De aktie loopt nog door tot 15 oktober en doneren kan via www.grootverzettegenkanker.nl, kies dan Huis aan het Water en kies je deelnemer uit de 37 helden. We streven naar het gezamenlijke bedrag voor KWF/Huis aan het Water van een halve ton. Help ons die top te bereiken!
De tocht naar boven is zwaar en vooral het laatste stuk met 10/11%: kaal als een grindbak van betonnen rotsblokken. Die kale berg moet je alleen overwinnen, net zoals vele mensen met of herstellende van kanker dat figuurlijk wel vaker doen.
Onder de bezielende leiding van teamcaptain Rob van Gaalen en zijn vrouw Marja heeft het team deze prestatie geleverd en daardoor kan Huis aan het Water de ondersteuning aan velen blijven geven.
In november maakt de Stichting Mont Ventoux de eindbedragen bekend.

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.