Bedankt, Volendam!

Afgelopen vrijdagmiddag hebben tien Volendammers tijdens de Sponsor(bel)marathon voor het Huis aan het Water met enorme inzet al hun relaties gebeld, om het geld te verzamelen dat nodig is om ons werk, het ondersteunen van mensen met kanker en hun naasten, voort te kunnen zetten. Van harte bedanken wij ze daarvoor:

André Vlak (Bond Administratie),
Danny van Noorden (café-restaurant De Dijk),
Johan Keizer (Rabobank),
Klaas Schilder (FC Volendam),
Nico Sier (Kwabo Techniek),
Peter Veerman (Tandheelkundig Centrum Volendam),
Ramon Kluessien (Bloom BV),
Roberto Oberegger (Manza Hoemoes & Hansel Salades),
Rosemarie Schilder (Rabobank),
Tom Koning (Hein Koning Administratie & Advies).

Ook gaat onze hartelijke dank uit naar Kees Tol (Parre Productions), die de live stream van de Sponsormarathon presenteerde, en naar Jans van Baarsen, beeldhouwster van de sculptuur die als prijs is uitgereikt aan de Fundraiser van het Jaar 2018, en natuurlijk naar alle vrijwilligers die aan deze Sponsormarathon hebben meegewerkt .

Maar bovenal zijn wij enorm dankbaar voor de geweldige welwillendheid en goedgeefsheid van al die vele Volendammers die tijdens deze Sponsormarathon hun gulle giften hebben toegezegd aan Het Huis. De totale opbrengst van ruim € 85.000 heeft al onze verwachtingen ver overtroffen. Jullie zijn geweldig!

Nogmaals allemaal heel, heel erg bedankt,
mede namens alle vrijwilligers en professionals van het Huis aan het Water,
Karin Hoogeveen, coördinator,
Mattie Hakvoort, voorzitter.

Om de filmpjes van de sponsormarathon terug te kijken… Klik Hier

(Om de video te bekijken scroll een stukje naar beneden)

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.